A cumpagnia Bragi hà sappiutu cullà nantu Kickstarter 3 $ è prestu principià a fabricazione è a vendita di cuffie intelligenti Dash. In principiu, l'autori di u prughjettu solu bisognu di $ 400 per inizià a produzzione, ma l'investituri anu piaciutu a so idea tantu chì anu superatu questu quantità da più di trè milioni di dollari americani. In più di ghjucà musica, i cuffie intelligenti Dash monitoranu l'infurmazioni biometriche nantu à l'utilizatore è poi l'invianu à un smartphone equipatu cù una applicazione speciale. L'auriculare sò cunnessi à un smartphone cù a tecnulugia Bluetooth è ponu ghjucà sia a musica da una fonte esterna è ponu serve cum'è un lettore MP000.
L'autori sapianu chì avianu bisognu di memoria per u monitoraghju è a cullizzioni di l'infurmazioni direttamente in l'auriculare, cusì mettenu 4GB di memoria in quì, nantu à quale pudete registrà MP3 è ascolta ancu quandu ùn pigliate nunda, ma cuffie cun voi. L'auriculare ponu monitorà a freccia di u core è à u stessu tempu serve ancu cum'è un tracker di fitness chì misura micca solu a distanza chì copre in un ghjornu, ma ancu altri movimenti è cusì vi furnisce infurmazioni nantu à u numeru di calori brusgiati è assai più.
Ancu più interessante ch'è u prughjettu Bragi Dash stessu, però, hè u fattu chì stu prughjettu apre un novu mercatu per i wearables. Finu a ora, s'è no avemu parlatu di dispusitivi wearable, avemu quasi sempre parlatu di braccialetti o orologi nantu à u polsu. L'unica eccezzioni hè u sensor Nike+, chì solu monitoreghja a corsa è hè inseritu direttamente in a scarpa. Tuttavia, avà risulta chì ci sò parechje più opzioni è ùn avemu micca sempre da parlà solu di orologi. Sensori di funzioni biometriche, metri di muvimentu, pedòmetri è assai di più ponu esse integrati in quasi tutti i dispositi chì avemu aduprà regularmente, cum'è l'auriculare.
In ogni casu, forsi andemu assai più è i buttoni nantu à u sweater ùn serviranu più solu per guardà u sweater da cascà, ma à u stessu tempu offre ancu u monitoraghju di dati biometrici. Ancu s'ellu Intel hà digià dimustratu cuffie intelligenti à u CES questu annu, hà dimustratu solu un prototipu chì misurava u muvimentu è à u stessu tempu hà comunicatu infurmazioni nantu à cumu fate direttamente à l'arechja. Hè dunque pussibule chì u futuru di a misurazione di l'infurmazioni nantu à u nostru corpu hè cumplettamente sfarente chè solu in orologi, cum'è avemu pensatu finu à avà.
Una persona normale ùn porta micca una bracciale, ma ùn sò micca contru l'auriculare.
Di sicuru, aghju cuffie in l'arechje per 12 ore à ghjornu, nò? :-)
Apple Dopu tuttu, hà digià una patente per cuffie cù funzioni. Di sicuru, ùn serà micca per tuttu u ghjornu, ma piuttostu secondu ciò chì fate è ciò chì portate, cù u fattu chì hà da travaglià inseme.
carlooser : di novu, ùn l'aghju micca intesu cusì - sò contru à i braccialetti è i collari, chì u cane li porta, ma l'auriculare, s'ellu missu qualcosa di tantu in tantu, ùn mi dispiace tantu.
Uff, aghju pigliatu questu. Grande per correre / à a palestra!