Quandu aghju rivedutu u MacBook 12 "un annu fà, aghju avutu à dichjarà ghjustu in u titulu chì era un urdinatore pienu di cumprumessi, cù u più grande cumprumissu essendu Apple in u casu di un portu USB. Questu hè chì ci hè solu unu in l'urdinatore, chì ùn saria micca un prublema cusì maiò s'ellu ùn era micca USB Type-c, à quale ùn pudete micca cunnette solu i dispositi USB ordinali, è ancu dopu à un annu, l'accessori cù stu connettore sò cum'è ziferanu. À u listessu tempu, crede chì l'urdinatore pò attruverà un tipu di persone cumplitamenti diffirenti da i barbies, è hè per elli chì a cumpagnia OWC hè stata cun una suluzione chjamata USB-C Dock, chì avemu da vede oghje.
L'OWC USB-C Dock hè una stazione di docking chì mette nantu à a vostra scrivania in casa è cunnette tuttu ciò chì pudete pensà à questu, da un monitor via HDMI, à unità esterne, iPads, iPhones, stampanti à parlanti o, per esempiu, una carta SD. Quandu ghjunghje in casa cù u vostru MacBook, basta à cunnette à u dock cù un cable USB-C è tutti i vostri dispositi sò cunnessi à una volta.
Porti induve guardite
U dock stessu hè vindutu in trè culori, chì, cum'è pudete guessà, sò esattamente uguali à i culori di u MacBook. Allora Silver, Space Gray è Gold sò dispunibili. U dock offre un connettore jack 3,5mm, un lettore di carta SD è ancu un portu USB 1,5 3.1A per a carica rapida di, per esempiu, un iPad. Aghju ancu da piantà à u connettore jack 3,5mm, chì hà una apertura abbastanza grande intornu à ellu per inserisce veramente qualsiasi cuffie o parlanti chì pudete pensà, per quale aghju da elogiare veramente u fabricatore.
A parte posteriore offre un trio di porti USB 3.1, unu di i quali hè di novu 1,5A per a carica rapida. In più di i connettori USB, truvamu ancu un paru di USB 3.1 Type-C in u spinu, unu di quale hè utilizatu per cunnette un MacBook. Ci hè ancu Gigabit Ethernet, HDMI 1.4b per l'imagine 4K à 30Hz è, sicuru, un connettore per l'adattatore furnitu.
Disegnu compatibile cù Macbook
U dock hè fattu da un unicu pezzu d'aluminiu chì currisponde perfettamente à u disignu unibody di u vostru Macbook. Da u cima è u fondu, hè brillanti, diceraghju ancu di plastica specchiu, chì pare veramente luxuosa, è certamente ùn devi micca preoccupatu chì u dock sguasserà in qualchì modu l'impressione di a vostra tavola, à u cuntrariu, diventerà a so decorazione. A parte bassa hè ancu fatta di plastica specchiu è hè dotata di quattru pedi di gomma, chì, inseme cù u pesu di u dock, guarantisci chì, per esempiu, pudete disconnect u USB senza avè da tene u dock. Ciò chì mi piace personalmente hè u picculu diodu blu chì indica chì tuttu u dock hè cunnessu à u socket, chì hè da u fondu di u dock è a luce blu dolce solu esce minimalista da u fondu di u dock, chì pare veramente bè, soprattuttu. di notte.
U pacchettu include micca solu un cable USB Type-C per cunnette u MacBook, ma ancu, sicuru, un adattatore. U Dock hà bisognu di un alimentazione 20V 4A per uperà, postu chì furnisce l'energia à i cunnessi USB d'alta velocità per sè stessu. L'adattatore ùn hè micca una gemma di design, ma d'altra parte, hè oculatu in un locu sottu à a tavula induve u sole ùn brilla micca, perchè ùn ci importa micca. Hè impurtante chì u cable hè abbastanza longu per ghjunghje da u pianu à a tavula.
Ciò chì ùn sarete micca cuntentu hè u cable utilizatu per cunnette u MacBook à u Dock, chì hè solu 6 "più longu cà a diagonale di u vostru urdinatore è vi forza à aduprà u Dock cum'è i docks eranu usati dece anni fà, quasi da inserisci l'urdinatore in questu. Se vulete travaglià in un computer è aduprà u dock solu cum'è un HUB, allora vi ricumandemu di ottene un cable più longu, chì hè, però, un investimentu supplementu.
Chì pò fà veramente?
A maiò parte di a ghjente aduprà u dock sia cum'è un HUB USB classicu, induve cunnette una stampante, un discu esternu, un drive flash à l'urdinatore in casa è carica l'iPad o l'iPhone, chì, per via, pudete fà ancu quandu ùn avete micca. Ùn avete un computer cunnessu à u dock. U secunnu gruppu hà da aduprà u Dock per cunnette un monitor, finu à a risoluzione 4K, è trasfurmà u Macbook in un computer desktop à quale cunnettanu un mouse, teclatu è parlanti. Inoltre, ogni volta chì cunnette u dock à u vostru Macbook, u vostru urdinatore, naturalmente, carica automaticamente ancu.
Quandu si tratta di parlanti, un urdinatore hè necessariu, ma se cunnetta i parlanti à u Dock, deve ancu cambià a paràmetra di output di u sonu stessu in i paràmetri di u sistema à u Dock OWC. In ogni casu, pudete truvà chì i parlanti seranu estremamente forti, ancu à u livellu più bassu di u voluminu in OS X. Ci vole un pocu di tempu cù i parlanti per stallà in modu chì tuttu ghjucà cum'è deve, ma crede à mè, tuttu pò esse stabilitu. à a vostra cumpleta satisfaczione.
Hè impurtante di nutà chì u dock ùn pò micca strincà u massimu da i vostri periferichi, cusì u vostru discu esternu ultra-rapidu ùn si cumunicà micca di colpu cù u Macbook à a più alta velocità pussibule, ma per esempiu solu a mità o ancu un quartu. Tuttavia, questu ùn hè micca a culpa di u dock OWC, ma di tutte e soluzioni di dock o adattatori in generale, cumprese quelli offerti da OWC stessu. Apple, cum'è uriginale Apple Adattatore multiportu AV digitale USB-C. Stu adattatore limita ancu a velocità di i periferichi cunnessi in u listessu modu.
Curriculum vitae
Se pudete investisce in un Macbook, allora probabilmente ùn avete micca sacchetti profondi è pudete permette stu dock ancu s'ellu ùn aduprate micca tutte e so funzioni. Credu chì a maiò parte di l'utilizatori utilizanu u dock principarmenti cum'è un lettore di carte è USB HUB, per mezu di quale caricanu u so iPad o iPhone, o cunnette una unità esterna o una stampante. Ancu cù questu usu, pensu chì u dock vale a pena, soprattuttu in una situazione induve si dirige à un gruppu di persone chì pussede un MacBook 12″. Un'altra categuria d'usu hè di cunnette un display 4K, un teclatu è un mouse è cusì creanu una macchina di scrittura classica. Allora s'ellu vi manca un portu in u vostru MacBook, è sò chì dopu avè pruvatu chì sì veramente, allora OWC offre a megliu suluzione di u mercatu.
Parata. Aghju da cumprà un laptop assai caru è aghju bisognu di assai dispositi supplementari assai caru per fà u travagliu. Apple per sempre….
È qualcunu ti punta una mitragliatrice à a testa è vi forza à cumprà un MacBook ?? ... Mi piaccionu di più questi macinatori ...
E perchè u compru quandu hè caru per voi?
Dopu tuttu, se questu ùn mi cunvene micca, ghjunghjeraghju per Air o Pro. È ancu s'ellu hè caru, sò chì per quellu prezzu aghju acquistatu un pruduttu di qualità chì mi durà assai tempu. E ancu dopu à quelli pochi anni, possu vende per un prezzu decentu è uttene un novu.
Grande in i vostri ritratti, ma mette una foto nantu à a tavula di cumu si vede quandu cunnette tutti i periferici pussibuli. Questu farà un polpo cumpletu nantu à a tavula :(
... oh ma ma ... Ghjuvanni hà ragione. È sò ciò chì scrivu quì avà !!! (u mo primu Apple pruduttu - Aghju compru un iBook biancu circa 15 anni fà)
A signora hè nantu à u principiu. A suluzione tecnica cù un portu USB-C hè male. Forsi hè un tentativu di attirà l'attenzione, ma ùn pò micca travaglià. Apple caccià i porti per chì u pruprietariu hà da cumprà torna. Hè sensu?
Pensate diversu?
Ghjuvanni, u principiu hè chì stu dispusitivu hè per e persone chì ùn anu micca bisognu di u portu, ciò chì hè sbagliatu in questu. Inoltre, u MacBook porta un futuru quandu nimu ùn hà bisognu di porti, cum'è oghje nimu hà bisognu di un DVD drive in un laptop, è s'ellu facenu, cunnettanu un esternu. À u tempu quandu Apple hà sguassatu u DVD drive da u laptop ci era ancu assai critichi è qualchissia hè sorpresu oghje? Personalmente ùn l'aghju micca cumprà à questu puntu, ma di sicuru ci sò persone chì uttene tuttu in linea è ùn anu micca bisognu di porti. Apple hè sempre un passu avanti è hè ciò chì mi piace di ellu. :)
Un portu in cumminazione cù a dokina seria più chè abbastanza per mè, a dimensione è u pesu sò grandi, ma ùn aghju micca vistu ancu rosy with virtualization, cusì aghju sempre aspittendu. Piuttostu aspittà finu à chì implementanu sia USB-C sia Thunderbolt 3 è allora i docks seranu ancu più sofisticati.