A nova versione di OS X, in realtà a nova macOS Sierra, ci hè stata presentata a settimana passata durante a cunferenza WWDC. Pudete vede a registrazione di tutta a cunferenza quì, shortcut quì è infurmazioni relative à macOS quì. Era solu questione di tempu prima chì l'utilizatori cuminciaru à scavà in u sistema operatore stessu utilizendu dev builds, è pare chì a prima infurmazione. cumincianu salpa à a superficia. In questu casu, hè a nutizia chì u novu macOS Sierra serà ancu lanciatu da l'utilizatori di Mac più vechji, in più di quelli. cunfirmatu ufficialmente da a bocca di Apple. Pudete truvà una lista di i dispusitivi in l'articulu.
Tutti i Mac chì anu avutu a furtuna di esse fabbricati à a fine di u 2009 o più tardi in u 2009 riceveranu supportu ufficiale per macOS Sierra Ch'ella sia laptop o desktop. Tuttavia, un strumentu chjamatu "MacOS Sierra Patch Tool", chì permette a stallazione di stu sistema operatore ancu in mudelli un pocu più vechji.
I requisiti minimi sò in parte ancu di natura hardware, per quessa, ùn hè micca pussibule di stallà stu sistema operatore in mudelli veramente vechji, ma cù l'uttellu hè pussibule acquistà nantu à i dispositi da u 2008. A lista completa di i dispositi supportati micca ufficialmente hè cum'è seguita. Principiu 2008 iMac, fine 2008 unibody MacBook, metà 2009 MacBook (biancu), fine 2008 MacBook Air, principiu 2008 MacBook Pro, fine 2009 Mac Mini, principiu 2008 Mac pro è 2009 Xserve.
A cumpatibilità retrocede pò esse spustata un pocu più à i mudelli più vechji, ma allora ci hè una funziunalità WiFi limitata è difetti simili. In quantu à i requisiti hardware, Sierra funziona nantu à i processori Core2Duo (Penryn) è sopra è hà bisognu di almenu 4GB di RAM (8 hè ufficialmente cunsigliatu).
Surghjente: Lowendmac
L'aghju stallatu nantu à un vechju Macbookpro 5,4 mid 2009 15.4" è dorme perfettamente/ ma aghju 4 GB di RAM è un SSD./
Per via, EL Capitan public beta 3 hè stata liberata in 10.11.6