Probabilmente avete tutti intesu parlà di u muvimentu di Greenpeace. Sta urganizazione prova di migliurà a vita nantu à a Terra per mezu di diverse azzioni di cunsirvazioni è indicà i prublemi mundiali, principarmenti in l'esfera ambientale. Avà i cunservazionisti anu vultatu a so attenzione à l'elettronica, o piuttostu à a so facilità di riparazione. Vulerianu ottene a reparazione più efficace è a durabilità pussibule. È perchè i prudutti sò da Apple largamente utilizatu in u mondu sanu, sò ancu ghjunti in a so vista.
L'iPhone 7 hà fattu grande
Greenpeace hà sceltu un totale di sei prudutti per a so prova Apple - iPhone 7, iPhone 7 Plus, 9,7 "iPad Pro, iPad 5a generazione, 13" MacBook Pro è 12" MacBook. Tutti i prudutti sò stati poi disassemblati è valutati secondu quantu faciule era di rimpiazzà a bateria è a visualizazione senza bisognu di truvà strumenti speciali o diverse parti extra.
In quantu à i risultati stessi, i dui MacBooks anu fattu u peghju. In una scala di 1-10, quandu u numeru 1 hà indicatu una riparazione simplice veramente povira, quasi impussibile, anu avutu a peor qualificazione. Tuttavia, ancu i pasticchi di mela ùn sò micca andati assai megliu. Valutazione risultante 2 si Apple ancu probabilmente ùn pagherà micca per u quadru.
Tuttavia, i pruprietarii di iPhone 7 è 7 Plus ponu rallegra. L'ultimu telefuninu Apple hà ricivutu un gradu 7 per a sustituzione relativamente faciule di cumpunenti, chì certamenti ùn hà nunda di vergogna.
Ancu Microsoft ùn hà micca lasciatu sta prova soddisfatta. U so Surface Pro 5 è Surface Book anu ricivutu esattamente un puntu ognunu è cusì classificatu à fiancu à i MacBooks difficiuli di riparà.
Tuttavia, ci era ancu marche chì veramente piacè Greenpeace. Per esempiu, Dell o HP anu puntuatu u massimu di punti nantu à tutti i prudutti è vincenu a cumpetizione imaginaria. Ma u fattu hè chì sti cumpagnie anu pruvatu à fà ciò chì Greenpeace sustene per un bellu pezzu, perchè u risultatu ùn hè micca cusì una sorpresa.
Un pensamentu nobile
Greenpeace vuleria sensibilizà a ghjente à u fenomenu cunnisciutu cum'è "invecchiamentu pianificatu". In corta, stu fenomenu porta l'utilizatori à cumprà un novu pruduttu dopu à un certu periodu di tempu, perchè u vechju cumencia à fallu in certi rispetti o cessà cumplettamente di serve. In ogni casu, stu fattu aghjunghje à l'e-waste sempre crescente, cum'è a difficultà di riparà i vechji prudutti dissuade parechje persone. L'obiettivu principale hè dunque di cunvince l'imprese tecnologiche per migliurà a riparazione è allargà a vita di serviziu.
Ancu s'ellu ùn avete micca fattu bè sta volta Apple solu esemplariu, hà vintu u premiu per a cumpagnia più ecologica per a terza volta in una fila. Hè meritatu soprattuttu per a so pulitica energetica gentile, diversi impegni per migliurà a situazione di vita in parechji spazii, è i so sforzi di lobby per risorse rinnuvevuli ancu in i posti più alti.
Surghjente: macrumuri
Hè interessante chì in l'ultimi 20 anni avemu eliminatu e riparazioni è rimpiazzate cù prudutti novi è novi, infine ancu l'UE vene à i so sensi è si prepara à vultà in questu statu quandu u fabricatore serà obligatu à mantene un certu numaru. di pezzi di ricambio. Chì sia quì.
Sè vo site Apple Mantenerà u so standard è a riparazione ùn serà ancu necessariu, perchè ùn mi importa micca a povira reparabilità. Siccomu u mo MBP precedente era un mudellu di l'iniziu di u 2008 è funziona sempre bè ancu s'ellu ùn hè più u mio, ùn mi importa micca s'ellu ùn pò micca esse riparatu. Se u mo attuale MBP 2016 dura in ogni modu senza prublemi, allora ùn ci hè nunda di preoccupari :-)
Aghju pruvatu un iMac per 8 anni, ancu s'è u fattu hè chì hè statu compru in una cunfigurazione non standard, ma hè stata dorme cum'è un clockwork per 7 anni, è hà l'ultime MACOSX nantu à questu.
Esattamente. Perchè riparabilità quandu a qualità hè megliu è ùn ci hè bisognu di riparazione. A buttrega hà bisognu di una suluzione riparabile. Un'altra cosa hè u riciclamentu.