Chiudi annunziu

Apple hè stata implicata in parechji prucessi durante a so esistenza. Ancu s'è certi battaglie eranu inutili, cù i trolls di patenti chì vulianu solu caccià u più soldi pussibule da a cumpagnia di Cupertino, in certi casi u giant californianu hà persu è hà da pagà assai danni. Allora fighjemu un ochju à dece di e battaglie di tribunale più interessanti.

Impiegati Apple vs. Apple

In u 2011, quattru impiegati Apple Stora in San Diego, California hà presentatu una demanda contr'à Apple perchè a gestione di a cumpagnia hà violatu grossamente l'ordine ghjuridicu è hà limitatu i travagliadori in parechje cose.

In u 2014, i quattru impiegati originali sò stati uniti da più di 21 mila travagliadori di a cumpagnia di mela, chì ùn eranu micca soddisfatti di l'approcciu di a gestione. Tuttavia, u verdict ùn hè statu rimandatu finu à u 2016, quandu u tribunale hà decisu chì Apple deve pagà i travagliadori $ 2 milioni in danni per negà li riposu è pause pasti. Ancu hà ricusatu di pagà l'ultimu pagu à quattru impiegati chì sò stati licenziati per a presentazione di una demanda.

Tuttavia, l'impiegati ùn anu micca ghjuntu assai soldi, postu chì dopu chì tutti i costi di a corte è l'avucati sò stati pagati, hè ghjuntu à $ 95 per impiigatu.

Apple vs. Idee Multimedia

In l'anni trà 2010 è 2016 Apple guidò una guerra legale contr'à a piccula firma di patenti MultiMedia Ideas, chì hè stata creata com'è u risultatu di u scopu cumuni di i marchi Sony è NOKIA. A cumpagnia MultiMedia Ideas hà dumandatu una compensazione di 18 milioni di dollari da Apple per u fattu chì Apple hà violatu volontariamente a patente chì permette u rifiutu di una telefonata entrante.

MultiMedia Ideas ùn hà micca pruduttu propiu, solu pussede parechje patenti tecniche, a capacità di ricusà una telefonata entrante hè unu di elli. Ancu s'è u troll di patenti dumandava $ 18 milioni, u ghjudice hà rignatu chì Apple solu deve pagà $ 3 milioni per a violazione di patenti.

Dynamic Advanced vs. Apple

In u 2014 era nantu Apple Un'altra demanda per violazione di patente hè stata presentata, sta volta da u troll di patente Dynamic Advanced, chì hà dichjaratu chì l'assistente persunale Siri hà violatu unu di i so patenti.

U casu hè statu infine risolta in April 2016 quandu Apple accunsentutu à un ordine di tribunale per pagà Dynamic Advanced un totale di $ 24 milioni, $ 5 milioni in anticipu è un altru $ 19 milioni in cambiu di una licenza esclusiva à a patente in questione.

VirnetX vs. Apple

A guerra di patenti trà VirnetX è Apple hè unu di i più longu, postu chì hè stata in esecuzione da 2012. VirnetX filed on Apple una demanda per presunta violazione di quattru di i so patenti ligati à FaceTime, iMessage è altri protokolli VoIP.

U primu tribunale hà dettu in favore di a cumpagnia di Texas in 2012, dichjarà chì Apple deve pagà una multa di 368 milioni di dollari. In ogni casu, dui anni dopu, u tribunale annunziò a decisione, dicendu chì ci sò errori in i calculi, è per quessa a coppia si ritrova in tribunale, cù VirnetX esigendu $ 532 milioni in danni. Tuttavia, u tribunale hà ricivutu chì Apple averà da pagà più, à dì $ 625 milioni. U giant californianu appellu di novu contru u verdict.

In uttrovi di l'annu passatu, u tribunale di u distrittu di i Stati Uniti hà rignatu questu Apple deve pagà $ 304,4 milioni à VirnetX, ma un portavoce di Apple hà dettu chì a cumpagnia appellu di novu a decisione finale.

Amazon vs. Apple

In u 2013, Amazon hà presentatu una demanda contru Apple è parechji editori di e-books, cumpresu Penguin è HarperCollins, per avè fattu un accordu chì duverebbe mette l'iBooks Store è l'iPad in una pusizioni megliu è permettenu di catturà più rapidamente una grande parte di u mercatu prima duminatu da Amazon.

"Apple hà decisu di unisce e forze cù l'editori accusati per elevà i prezzi di e-libri ", hè scrittu in a decisione.

In u 2015, un tribunale hà dichjaratu chì duverebbe Apple per pagà 840 milioni di dollari, ma a cumpagnia di Cupertino hà fattu appellu contru u verdict. Tuttavia, u tribunale americanu rifiutò l'appellu, è cusì infine i giganti Apple è Amazon si stalla fora di tribunale, cù a cumpagnia Apple vincendu u casu iBooks per $ 450 milioni.

Università di Wisconsin vs. Apple

In uttrovi 2015, hè statu trovu chì Apple hà violatu una patente chì appartene à l'Università di Wisconsin cù i so microprocessori. A patente riguarda principarmenti à u disignu di microprocessori, chì Apple presuntamente usatu in a pruduzzione di processori A6, A7 è A8.

U tribunale hà stabilitu prima chì Apple hà causatu à l'università 862 milioni di dollari in danni, ma dopu avè attentatu à l'evidenza presentata, u ghjudice hà stabilitu chì Apple deve pagà "solu" 506 milioni di dollari, chì duverebbe dannighjà quellu Apple da e so azzioni, per cumpensà.

Smartflash, LLC vs. Apple

In u 2013, Smartflash hà presentatu una demanda contr'à Apple, affirmannu chì u giant tech hà violatu trè patenti cù u so serviziu iTunes. A piattaforma hà presuntamente violatu i brevetti ligati à a gestione di i diritti digitali, u almacenamentu di dati è i sistemi di pagamentu mobile, chì hà fattu. Apple ellu nega fermamente tuttu u tempu.

Tuttavia, in u 2015, un tribunale di Texas hà emessu una decisione chì hà urdinatu à Apple à pagà $ 532,9 milioni à Smartflash, chì inizialmente dumandava $ 852 milioni. Apple appellu a decisione.

Apple vs. Qualcomm è Qualcomm vs. Apple

In l'ultimi mesi, avemu infurmatu parechje volte nantu à a guerra senza fine trà Qualcomm è Applem. A disputa sana principia à u principiu di l'annu passatu, quandu Apple sued Qualcomm per impegnà in pratiche di licenza di patenti anti-cumpetitive. Hà demandatu à Qualcomm per $ 1 miliardo per a carica di royalties irragionevuli. Apple subitu cessatu di pagà i tariffi di licenza, cusì Qualcomm hà colpitu in una causa Apple per u mancatu pagamentu di i diritti di licenza.

Qualcomm hà ancu cercatu di avè a Cummissione di u Cummerciu Internaziunale di i Stati Uniti bluccà l'impurtazioni di certi iPhones è iPads è hà dumandatu à a Cina di cessà a fabricazione è a vendita di iPhones. Apple hà ancu decisu di piantà di utilizà chips Qualcomm in i so dispositi.

NOKIA vs. Apple

Un altru prucessu era in corso Apple impostu in 2016, quandu u fabricatore finlandese di telefoni NOKIA hà accusatu u giant di Cupertino di violazione di almenu duie tecnulugii patentati utilizati in iPhones è iPads.

A battaglia legale finì dopu à sei mesi, cù Apple avia da pagà NOKIA 2 miliardi di dollari per a violazione di a tecnulugia patentata. In ogni casu, à a fine, i dui partiti si sò cunciliati è cunclusu un accordu secondu u quale cooperaranu nantu à una quantità di prughjetti.

Apple vs. Samsung

Samsung è Apple sò rivali chì a disputa principia in a primavera di u 2011, quandu Samsung accusò Apple da a violazione di brevetti. Tuttavia, a disputa duveria finisce in maghju di questu annu, cum'è avemu dettu l'annu passatu in uttrovi anu infurmatu.

Apple Sued Samsung per copià u disignu di l'iPhone, vale à dì u fronte rettangulare cù bordi arrotondati è griglie di icone culurite nantu à una schermu nera. A fine hè stata inizialmente basatu annantu à u prufittu tutale di Samsung da a vendita di telefuni infractori, ma Samsung s'oppone, argumentendu chì a quantità deve esse calculata solu nantu à cumpunenti individuali cum'è a tappa frontale è a visualizazione.

U casu hè statu trattatu da a Corte Suprema, chì ricumandò chì a Corte d'Appelli di i Stati Uniti ricunsiderà a quantità di a fine chì Samsung deve pagà. Samsung avia inizialmente suppostu di pagà $ 1 miliardi, ma eventualmente a quantità hè stata ridutta à $ 399 milioni. Apple però, avia digià affundatu assai di i so soldi in sta battaglia. Hè stimatu chì a battaglia di patenti hà digià custatu 40 miliardi di dollari in u risultatu.

corte-apple-iphone-fb

Surghjente: iDropNews

U più lettu d'oghje

.
  翻译: