In Cupertino, California, a cità nativa di a cumpagnia Apple, hè stata a casa di u Flint Center for Performing Arts per cinque decennii. L'edifiziu in u quale a cumpagnia Apple hà prisentatu u so primu Macintosh à u mondu, ma ancu per esempiu Apple Watch, in ogni modu, hè destinatu à a demolizione è deve esse rimpiazzatu da un novu edifiziu in u futuru. In l'articulu d'oghje, vi purtemu una galeria di foto di l'edifiziu prima ch'ella sia rasata à a terra.
Fonte di foto in a galeria: Notizie Mercuriu
U Flint Center for Performing Arts, induve Steve Jobs hà introduttu u primu Macintosh in u 1984, hè diventatu ancu u situ in u 2014 quandu u successore di Jobs, Tim Cook, hà presentatu u primu Macintosh. Apple Watch cù iPhone 6 è iPhone 6 Plus. I gradu universitarii o diversi avvenimenti culturali cum'è cuncerti è spettaculi teatrali sò stati ancu quì. In l'anni XNUMX, u Flint Center for Performing Arts hà accoltu, per esempiu, spettaculi cum'è parte di a serie Celebrity Forum, induve una quantità di celebrità, atleti è figure pulitiche anu realizatu.
Eccettu u primu Mac in u 1984 o quelli citati Apple Watch è l'iPhone 6, u Flint Center for Performing Arts hà ancu vistu l'intruduzioni di l'iMac Bondi Blue in 1998, è un annu dopu Steve Jobs hà ancu introduttu l'iMac SE quì.
Ma u cunsigliu di fiducia di u distrettu di u College Community College di Foothill-DeAnza hà vutatu quist'annu per chjude è demolisce u centru, cù una facilità completamente nova chì cresce in u so locu. U novu edifiziu duveria offre un alloghju per i studienti è l'impiegati, o forse spazii cumunitarii polivalenti. U pianu di custruzzione detallatu serà presentatu publicamente in uttrovi di questu annu.