Chiudi annunziu

Fans di cuffie wireless da Apple avarà ragiò di rallegra dumane. U giant californianu hà da revelà una quantità di novi prudutti à u so primu Keynote di u vaghjimu, trà i quali a nova generazione di AirPods appariscerà ancu. Ancu s'ellu ùn era micca paragunatu à l'iPhone 13 o Apple Watch A serie 7 hè tantu à sente, ma u principale analista Ming-Chi Kuo hà cunfirmatu a so ghjunta uni pochi ore fà. 

E fonti di Kuo dicenu chì u pianu di Apple hè veramente di presentà l'AirPods 3 à fiancu à l'iPhone 13, apparentemente cum'è un accessori ideale per elli. L'infurmazione piuttostu spiacevoli hè, però, chì hà Apple prevede di cuntinuà à vende AirPods 3 à fiancu di AirPods 2, chì duverà aghjustà u prezzu di u novu pruduttu. Ùn ci hè micca scontu significativu pianificatu per AirPods 2 (s'ellu ci hè in tuttu), per via di quale u prezzu di l'AirPods 3 serà logicamente ligeramente più altu ch'è in u casu di i "dui". 

In quantu à i dettagli tecnichi di i novi prudutti, Kuo ùn hà micca revelatu nunda di elli, ma in generale hè previstu di aduttà u disignu basatu annantu à l'AirPods Pro, ancu senza u plug in silicone, una vita di bateria megliu, resistenza à l'acqua elementari o supportu per ricarica wireless. Per parechji mesi, ci hè ancu speculazione annantu à l'implementazione di sensori per u monitoraghju di a salute di i so purtatori, ma sicondu l'infurmazioni di l'ultime settimane, sta nutizia pare piuttostu improbabile. Ma dumane mostrarà tuttu in u risultatu. 

U più lettu d'oghje

.
  翻译: