Chiudi annunziu

Qualchi ghjorni fà, hè apparsu in a nostra rivista recensione di l'ultime MacBook Pro 16″. Per a maiò parte, avemu elogiatu sta macchina à u celu - è ùn hè certamente micca maravigghiusu. Sembra chì hè Apple infine hà cuminciatu à sente i so clienti è presenta u tipu di prudutti chì vulemu, micca ellu stessu. À u mumentu, in più di u MacBook 16″, avemu ancu un mudellu 14″ in l'uffiziu editoriale, chì ci hà ancu sorpresu piacevule. Per a prima volta, aghju personalmente sti dui mudelli in manu è aghju decisu di pruvà à dì à voi e mo prima impressioni attraversu dui articuli. In particulare, in questu articulu, guardemu e cose 5 chì mi piacenu di u MacBook Pro (2021) nantu à a nostra rivista surella, vede u ligame sottu, dopu truverete l'articulu oppostu, e cose 5 chì ùn mi piace micca.

Stu articulu hè puramente subjectivu.

MacBook Pro (2021) pò esse acquistatu quì

Cutout è barra superiore

Quandu Apple hà svelatu u novu MacBook Pros, è in u video di lanciamentu avemu vistu un cutout à a cima di u display, tanti fan pensanu chì avemu avutu Face ID. Tuttavia, u cuntrariu hè veru, postu chì u vechju Touch ID familiar hè sempre parte di l'ultimi MacBook Pros. A causa di l'absenza di Face ID, u cutout hà pigliatu assai critichi. In modu persunale, ùn pensu micca chì u cut-out hè male, à u cuntrariu, ancu per u fattu chì ùn hà micca Face ID. In ogni casu, se pensate à questu, l'utilizatori avianu sentimenti simili quandu l'iPhone X hè statu introduttu, chì era u primu à vene cun un notch. Allora azzaru à dì chì in uni pochi di mesi tutti l'altri laptops anu un cutout, perchè Apple torna torna a tendenza. Allora per u mumentu, hè solu questione di tempu prima chì tutti s'abitue. È in quantu à a barra superiore, chì si trova à a manca è à a diritta di u cutout, ùn aghju micca prublema cù questu è aghju dettu chì mi cunvene cumpletamente.

Testu nantu à u corpu inferiore

In a pagina precedente, aghju citatu u mo sentimentu nantu à a tacca situata in cima di a visualizazione. A rimuzione di l'etichetta di l'informatica Apple, chì era situata nantu à u quadru più bassu di a visualizazione, hè ligata à questu in un certu modu. Apple decisu di traslassi sta inscription à a parti inferjuri di u corpu, induve nimu hà da pudè vede. Questa rimozione è spostamentu da a lunetta di u fondu di a visualizazione ùn era certamente micca duvuta à u fattu chì ùn ci saria più spaziu per u testu - hè certamente. Ma personalmente, pensu chì puderia avè fattu questu Apple permette precisamente per via di u cut-out, chì hè assolutamente emblematicu per l'iPhone è avà ancu per i MacBook Pros stessi. Attualmente, puderete ancu ricunnosce u MacBook Pro da u fronte senza prublemi - basta à fighjà u cutout.

mpv-shot0156

Ripruduzzione

In quantu à i parlanti è i microfoni di u MacBook Pro, dite definitivamente a verità quandu dicu chì tù Apple simpricimenti è simpricimenti pò. Ancu quandu aghju avutu u MacBook Pro 16 ″ originale cù un processore Intel, era assai sorpresu da a qualità di i parlanti. I microfoni eranu ancu grandi, però, ùn sò micca un musicista, cusì ùn sò micca in una pusizioni di ghjudicà a so qualità à un livellu prufessiunale. Ma vi possu dì avà chì i parlanti di l'ultime MacBook Pros sò ancu megliu - è di sicuru u megliu chì truverete in un laptop. Ma a verità hè chì u MacBook Pro 16″ hà un sistema di sonu assai megliu. Allora in questu casu, più grande = megliu. Questu ùn vole micca dì chì u mudellu 14″ hà cattivi parlanti. Furt sò eccellenti, in ogni modu, a diffarenza hè chjara è simplice per sente, ancu s'è vo avete un orechja micca entrenatu.

Mostra

Sè avete vistu a presentazione di u novu MacBook Pros, sapete di sicuru chì una di e più grande innovazioni hè u display mini-LED, chì Apple ultimamente scommette sempre di più. Questa visualizazione hè apparsu per a prima volta nantu à l'iPad Pro 12.9″ (2020) è avemu digià pussutu vede e so qualità incredibili quì. Era chjaru chì Apple prima o poi allargarà a so cartera di prudutti cù un display mini-LED - cusì a bona nutizia hè chì l'avemu infine. A visualizazione di i novi "Pros" hà una resa di culore veramente bella, ma à u stessu tempu pò rapprisintà perfettamente u culore neru, chì hè simili à i pannelli OLED. Pudete ancu vede più risuluzione è, sicuru, alta luminosità. Hè da esse citatu chì sti novi schermi supportanu ancu ProMotion, vale à dì a freccia di rinfrescante adattativa di a visualizazione. Questu hè ancu urigginariamente dispunibule solu per l'iPad Pro, ma questu annu l'avemu finalmente acquistatu per iPhones è MacBooks. Dunque, in corta, a visualizazione hè cumpletamente riprogettata è ose dì chì, cum'è i parlanti, hè senza rivali.

mpv-shot0217

MagSafe

In casu chì site interessatu in l'avvenimenti in u mondu di Apple per un bellu pezzu, sapete chì avemu carricatu MacBooks da 2015 è più vechji cù u connettore MagSafe. À l'epica, era un'invenzione assolutamente rivoluzionaria chì hà simplificatu tuttu u prucessu di carica è hà salvatu u vostru dispositivu da esse cacciatu da a tavula è more di colpu. Quandu tandu Apple in 2015 hà introduttu u novu MacBook è dopu i mudelli Air è Pro, cusì avemu scupertu chì MagSafe hè finitu. Questa era una delusione veramente grande è finu à avà avemu caricatu MacBooks cù u classicu cunnessu USB-C. Apple in ogni modu, hà decisu, ringraziu à a bona, di rinvià u MagSafe. Avemu digià insinuatu u pussibule ritornu di MagSafe in l'iPhone 12 l'annu passatu, è avà l'avemu infine. MagSafe hè, in u mo parè, una di e migliori caratteristiche chì facenu un MacBook un MacBook cum'è a sapemu. Quelli chì ùn anu mai pruvatu MagSafe ùn ponu micca ghjudicà.

U più lettu d'oghje

.
  翻译: