A cumpagnia Meta di Mark Zuckerberg, chì include Facebook, Instagram è WhatsApp, si prepara à fà un passu piuttostu fundamentale. U mese prossimu, hà da apre specificamente a so prima filiera di vendita, chì pensa à aduprà per prumove a so visione metaversu. Almenu questu hè secondu u situ ufficiale di a cumpagnia.
U Meta Store, cum'è u novu magazinu serà chjamatu, deve esse un locu induve i visitori puderanu vede virtualmente u metaversu attraversu i dispositi di input cum'è l'occhiali intelligenti Ray-ban Stories o un auricular Quest VR. Inoltre, una nova tenda in linea serà lanciata solu per u metaversu, chì deve permette à l'utilizatori di penetrà megliu i so sicreti. In corta, a visione di a cumpagnia hè di "solu" dimustrà à e persone ciò chì hè veramente u metaversu è perchè vale a pena entre in questu. Ch'ella sia accadutu o micca hè una quistione per u mumentu, ma datu chì u metaversu cum'è tali hè attualmente abbastanza trascuratu, Meta probabilmente ùn hà micca altra opzione chè di entre in questu, almenu.
Sè vi dumandate induve a nova tenda aprirà, serà in Burlingame, California, vicinu à a sede di Reality Labs Meta. Ciò chì hè abbastanza interessante hè chì a filiera ùn deve serve micca solu per familiarizà i clienti cù u metaversu, ma ancu per investigà u cumportamentu di u cliente in u metaversu, chì deve esse più sviluppatu. Tuttavia, solu u tempu dirà se e visioni di Meta sò realizabili o micca.