Apple apparentemente hè seriu di stabilisce in u mondu di a trasmissione sportiva. Sicondu a nova infurmazione dietro-scene purtata da u ghjurnale britannicu Daily Mail, attualmente travaglia intensamente per ottene diritti di trasmissione per a Premier League, cunnisciuta cum'è a megliu liga di football in u mondu.
Attualmente hà Apple per a vostra piattaforma Apple TV+ hà assicuratu i diritti di trasmissione à e competizioni di a Major League Americana di Baseball è di a Major League Soccer. In ogni casu, postu chì questi sò cuncorsi d'interessu più o menu solu per u mercatu nordamericanu, hè chjaru chì avà hà cuminciatu à circà i diritti interessanti in Europa. È difficilmente si pò imaginà trasmissioni sportive più interessanti chè quelle di partite di Premier League. Dopu tuttu, in questa cumpetizione truvemu tali giganti cum'è Chelsea, Liverpool, Manchester United o City o ancu Arsenal. S'è nominamu i ghjucatori, Erling Haaland hè probabilmente u diamante più brillanti in a cumpetizione in u mumentu, ma Harry Kane è Mohamed Salah, per esempiu, meritanu ancu attenzione. In corta è bè, ci hè qualcosa è qualchissia per fighjà.
Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, u giant californianu hè avà finalizendu l'offerta chì a gestione di a cumpetizione vole sottumette per ottene i diritti. Si dice chì hà da pagà per elli circa 250 milioni di dollari à l'annu, chì hè una quantità assolutamente inimaginabile à u primu sguardu, ma d'altra banda, deve esse aghjuntu in un soffiu chì questu seria una publicità estremamente grande per Apple TV+ è à u stessu tempu un strumentu garantitu per uttene novi utilizatori à a piattaforma. L'amatori di u sportu paganu definitivamente per u serviziu di streaming partite, ancu s'ellu hè di sicuru impussibile di dì quantu. Tuttavia, ùn ci hè micca un puntu di avanzà in u ghjocu, postu chì l'accordu di compra di diritti hè sempre in aria, micca firmatu.
I diritti PL sò abbastanza caru, è soprattuttu in i Stati Uniti custa circa 400 dollari à l'annu, è questu hè solu in i Stati Uniti, quasi ogni paese hà un fornitore chì hà l'esclusività per quellu paese, perchè ùn puderanu micca furnisce in u mondu sanu. in ogni modu. Ci hè troppu soldi implicatu per questu per pagà per Apple, questu ùn hè micca travagliatu.
cumu sapete in anticipu chì a mela ùn pò micca negozià cundizioni megliu?
Di sicuru, ùn sò micca sapè, ma questu hè veramente un grande soldi, è nimu quì ùn faci solu cuncessioni per a simpatia. Ci hè una lotta dura per i diritti di PL ancu in u nostru picculu stagnu ceco-slovacco, senza solu in l'USA, induve anu un mercatu vinti volte più grande è più mobile. Quì, l'unica opzione pussibule hè chì ellu accunsente à sparte i diritti cù u fornitore attuale.
Saria un bellu scherzu.