À a WWDC di questu annu, duverebbe Apple sicondu praticamenti tutti l'analisti, per infine prisentà u so auriculare AR / VR longu aspittatu, cù quale pruverà à penetrà cumplettamente u mondu di a realtà virtuale è aumentata. A cattura, però, hè chì u so prezzu hè previstu di esse trà $ 3000 è $ 5000, cusì hè chjaru chì questu ùn serà micca un pruduttu per tutti. In ogni casu, secondu l'infurmazioni da u portale asiaticu affidabile Nikkei Asia, questu disturba u giant californianu tantu chì hà digià cuminciatu à travaglià intensamente nantu à una versione più economica di l'auriculare chì u publicu generale puderia permette.
A versione più economica di l'auriculare deve esse basatu annantu à a versione premium prevista per a WWDC, ma duverebbe aduprà materiali di fabricazione più prezzu è esse "trimmed" in alcune funzioni, cumprese u rendiment. Allora deve esse un iPhone basicu, mentri a versione da WWDC serà un iPhone di serie Pro. Tuttavia, u sviluppu di a versione low-cost hè sempre à u principiu, cù u fattu chì l'ingegneri di Foxconn, chì hè u principale fornitore di Apple, sò sorprendentemente implicati in questu. Questu hè perchè digià durante u sviluppu, a squadra di sviluppu presuntamente si tratta ancu di a pruduzzione successiva, cù u fattu chì certi sub-passi ponu precisamente stallà a produzzione prima di u tempu in tale manera chì serà capace di eseguisce à piena capacità ghjustu da u principià senza intervenzioni maiò.
In cunsiderà chì u sviluppu di l'auriculare economicu hè sempre à u principiu, ùn si pò micca aspittà chì avemu da vede a so presentazione quist'annu. In ogni casu, postu chì hè basatu annantu à un mudellu digià finitu di fattu è hè creatu praticamenti solu da u downgrading, l'annu dopu hè furtunatamente digià realistu in questa direzzione. Paradossalmente, questu pò esse un vantaghju per a maiò parte di l'utilizatori. Cù a liberazione di quist'annu di un auricular high-end, ùn si pò micca veramente cuntà u fattu chì l'offerta di software per questu serà larga è interessante, vale à dì, almenu da u principiu. À l'annu prossimu, però, a situazione prubabilmente migliurà è l'auriculare cumincerà à fà assai più sensu.
Hè imbarazzante cumu continui attaccà à quelli stupidi renders in stile di occhiali di immersione.
Apple veramente ùn hà mai fattu è ùn farà mai un dispositivu chì isolassi una persona da a realità è mette tali sciocchezze nantu à a so testa. Va direttamente contru à a filusufìa di Apple.
Consensu, se a tecnulugia ùn pò micca esse incorporata in cornici per occhiali, almenu parzialmente opzionali, simili à a pussibilità di sceglie diverse cinturini per Apple Watch, cusì ùn serà micca interessante cum'è un pruduttu per a maiò parte di l'utilizatori. Se vulete un set VR di qualità, uttene un VR2 PS oghje. Per mè, chì porta occhiali di prescription cumminati, saria una bomba cumpleta se Apple hà inventatu i vetri diottrici cù a realtà aumentata chì puderia correggerà perfettamente u mo difettu di l'ochju. À u prezzu oghje, circa 10. per un vetru di prescrizione multifocale normale puderia esse un pro Apple affare interessante.