L'audio Bluetooth hè megliu praticamente ogni annu. Tuttavia, spessu i migliuramentu restanu principarmenti assuciati cù i dispositi mobili. Computers cù u sistema Windows o macOS raramente usanu u pienu potenziale di a maiò parte di l'auriculare Bluetooth o di i dispositi audio, postu chì i standard di qualità di sonu più altu (Hi-Fi) sò disattivati per automaticamente. Se ùn cambiate micca queste paràmetri, a vostra sperienza audio pò esse lackluster, soprattuttu se pussede cuffie high-end o altoparlanti Bluetooth, chì paradossalmente furnisce una sperienza audio assai più ricca quandu abbinata à un telefunu o tableta.
Fortunatamente, sè site un pruprietariu di Mac, pudete furzà l'usu di codecs di qualità superiore per chì u vostru urdinatore trasmette segnali audio à i vostri cuffie o parlanti Bluetooth à a più alta qualità pussibule utilizendu strumenti ufficiali cum'è Terminal è Bluetooth Explorer. Sti prucedure pò parenu un pocu intimidatori s'ellu ùn l'utilizate micca normalment per u vostru travagliu, ma ùn necessitanu quasi nisuna cunniscenza tecnica per fà.
A qualità di l'audio Bluetooth dipende da u codec utilizatu per mandà l'audio da a fonte à u parlante o cuffie. Di sicuru, u pruduttu deve avè supportu per questi codecs. Un codec Bluetooth hè un algoritmu di software chì converte i signali audio da digitale à analogicu o viceversa.
SBC o Sub-Band Coding hè u codec Bluetooth cù a più bassa qualità di sonu, ma hè supportatu da quasi tutti i dispositi audio Bluetooth. In più di SBC, i Mac anu ancu AAC (Advance Audio Coding) è aptX, chì offrenu una trasmissione di qualità assai più alta. Malgradu questu, a maiò parte di l'auriculare è i parlanti sò cunnessi via SBC quandu sò assuciati cù un Mac, risultanu in un sonu subpar. L'esperienza ancu cù cuffie d'alta qualità cum'è Air Pods Max o sistemi audio pò esse deludente. Fortunatamente, ùn hè micca difficiule di sbloccare u supportu per i codecs Bluetooth d'alta qualità cun un tweak relativamente simplice per ottene u massimu da a vostra configurazione.
Cumpagnia MacOS Apple vene cun un strumentu di linea di cumanda preinstallatu chjamatu Terminal è pudete aduprà per aghjustà i paràmetri di u codec Bluetooth in u vostru dispositivu. Per cumincià, apre u Terminal in ogni modu chì site abituatu - da u cartulare Applicazioni in u vostru Mac, cerchendu in Launchpad, o simpricimenti utilizendu a ricerca Spotlight in macOS.
Per attivà AAC in u vostru Mac usendu Terminal, copiate è incollà u cumandimu seguitu in u prompt di cumanda, dopu appughjà Ritornu.
sudo defaults scrive bluetoothaudiod "Enable AAC codec" -bool true
Vi sarà dumandatu à entre a password di login di u vostru Mac per applicà stu cumandamentu. Ùn vi lasciate micca ingannatu da u fattu chì l'asterischi ùn pare micca cum'è in u campu di password standard. Dopu appughjà torna torna.
L'attivazione di aptX nantu à u vostru Mac pò esse fattu in modu simile, scrivite u cumandimu seguitu in Terminal è pressu Ritornu:
sudo defaults scrive bluetoothaudiod "Enable AptX codec" -bool true
Dopu à quessa, basta à ripigliate u vostru Mac per attivà i paràmetri chì avete fattu. Questi cumandamenti permettenu AAC è aptX in u vostru Mac. Sè vo site preoccupatu di travaglià in u terminal, ci hè ancu una soluzione alternativa cù una interfaccia grafica in forma di una stallazione simplice di prugramma. Apple Bluetooth Explorer.
Per scaricà stu strumentu, visitate a pagina Apple per i sviluppatori è accede cù u vostru Apple id. In seguitu, basta à scrivite bluetooth explorer in a casella di ricerca è vi vede una lista di pacchetti di strumenti cù u nome Strumenti supplementari per Xcode seguitu da u numeru di versione.
Selezziunate u pacchettu Strumenti supplementari per Xcode 11.4 è cliccate Vede i dettagli. Ciò chì seguita hè u scaricamentu attuale di u schedariu Strumenti supplementari per Xcode 11.4.dmg. In alternativa, pudete aduprà questu ligame direttu per scaricà l'uttellu, ma hà da travaglià solu s'è vo site digià cunnessu cù u vostru Apple ID di u situ web Apple Sviluppatori.
Una volta finitu, apre u schedariu telecaricatu. Cumpariscerà un discu cù parechji schedari è cartulare. Aprite u cartulare chjamatu Hardware. In stu cartulare truverete Bluetooth Explorer, basta copia o trascinari lu in u cartulare Applicazioni nant'à u vostru Mac. Questu stalla u strumentu Bluetooth Explorer successu.
Pudete avà chjude ogni finestri inutili chì avete apertu durante u prucessu è andate à u cartulare Applicazioni per apre u Bluetooth Explorer. Ancu s'è a finestra di l'applicazione ùn si prisenta micca, si apre è vi vede u so icona in u Dock. Quandu clicate nantu à l'icona di Bluetooth Explorer in u Dock, vi vede chì a barra di menu hè cambiata.
In a barra di menu, cliccate Strumenti è selezziunate Opzioni Audio o pressu Command + Shift + A nantu à u vostru teclatu. Una finestra chjamata Opzioni Audio si apre, induve truverete una sezione chjamata Codecs. Verificate a casella accantu à Forza l'usu di aptX è Abilita AAC. À u cuntrariu, lasciate Disable AAC è "Disable aptX. Dopu quì, basta Command + Q per chjude Bluetooth Explorer, riavvia u vostru Mac, è avete finitu.
Avà, quandu cunnette i vostri cuffie o un parlante Bluetooth chì supporta aptX o AAC, u vostru Mac riproduce automaticamente l'audio à quelli dispositi in a più alta qualità di sonu pussibule.
Sfurtunatamente, ancu cusì, a qualità hè tragica... A trasmissione BT ùn hè micca u modu di u sonu audiofilu, mancu in u casu di u codec LDAC.
Mi permetteraghju solu di curregà l'editore (grazie per l'articulu), i virgulette in i cumandamenti per u terminal deve esse sia in su è micca cum'è in u percorsu in u percorsu.
L'Aac è l'aptx basicu ùn rimbalzanu assai in qualità da sbc.
Hola, sò cecu, aghju utilizatu a voce off in u mo mac, è quandu aghju messu u cumandimu sopra in u terminal, mi dumanda una password, quandu mi principia à scrive, ùn vecu nunda chì hè scrittu, ùn hè micca. Ùn leghje nunda, ùn possu micca spustà da u teclatu è quandu cunfirmò a password cù inserisce dice qualcosa nantu à una dumanda inespettata è chì i paràmetri predeterminati sò stati lasciati invariati. Facciu qualcosa di male ? Cumu è induve deve inserisce a password è poi cunfirmà cù quale?
Hola, ùn sapete mancu cumu vulemu cunsiglià, ma l'errore serà più da parte di a voce off. Qualchissia altru pò pruvà à cunsiglià?
Ùn sò micca sapè, perchè ancu quandu aghju disattivatu l'utilità Voiceover cumplettamente, pareva u stessu, vale à dì:
Apertura un terminal, mette in un cumandamentu (cmd + shift + n), incollà a linea di cumanda copiata da a vostra pagina è preme Enter. Apparisce solu a parolla Password è qualchì simbulu chì a voce off ùn leghje micca. Quandu aghju cuminciatu à scrive, ùn possu micca vede chì u testu di a password hè scrittu in ogni locu, ma l'aghju sempre scrivite è preme Enter. È sì aduprate a voce off o micca, u missaghju seguente apparisce:
Codice:
2023-04-04 11:39:21.128 defaults[2390:77336] Codec d'argument inespettatu"; lascendu i valori predeterminati invariati.
[Processu cumpletu]
Semu nantu à a stessa pagina cù un MB PRO3 14″ 36GB RAM, 2TB SSD
tantu scusate, bastava à cambià solu i virgulette è u cambiamentu hè fattu. Hè un pocu megliu, ma i miraculi ùn succede micca. H
Bonghjornu. Ci andrà per "set" Aptx hd? Aptx ùn hè micca abbastanza pensu chì quandu hà una velocità di trasferimentu di 352 kbps. Questu hè un mp3 cusì megliu. O mi sbagliu ?