Chiudi annunziu

À a fine di u 2022, un interessante NAS da QNAP chjamatu TS-462 hè ghjuntu à u mercatu. Stu novu pezzu hà ricivutu una quantità di megliurenze assai fundamentali chì u movenu parechji passi avanti è cusì simplificà significativamente a vita di l'utilizatori. U QNAP TS-462-2G hè un NAS multimediale per l'utilizatori più esigenti, chì piacerà cun un prucessore putente, dui slot PCIe M.2, un connettore 2,5 GbE, HDMI è una quantità di altre funzioni è funzioni. Hè per quessa chì avemu un ochju à stu mudellu in a nostra rivista di l'utilizatori à longu andà. In a prima parte, ci concentreremu nantu à u disignu, u primu lanciu è a mappatura di unità di rete, mentre chì in a seconda perforà direttamente in pratica è usabilità.

Imballaggio è disignu

Prima di tuttu, fighjemu l'imballu è u disignu di u pruduttu stessu. Appena u QNAP TS-462-2G ghjunghje, avemu a nostra manu nantu à una scatula "QNAP" abbastanza standard, in quale truvamu una unità imballata in modu sicuru è una scatula d'accessori. Dentru, in particulare, ci hè un patch cable di cunnessione, un adattatore di alimentazione cù un cable, viti per a muntagna di i dischi o struzzioni. Ma lascemu quì da parte per avà è andemu à u più impurtante - l'unità stessa.

Comu pudete vede in a galeria attaccata, QNAP hà optatu per un disignu abbastanza interessante chì combina biancu è oru per u mudellu TS-462-2G. Vogliu aspittà nantu à questu per un mumentu. A verità hè chì ùn aghju micca veramente piace l'apparenza di u NAS da e foto. Tuttavia, questu era solu veru finu à ch'e aghju pigliatu u NAS fora di a scatula è hà cuminciatu à aduprà. U pruduttu pare veramente assai megliu cà in e foto. U pannellu amovibile frontale, daretu à quale ci sò pusizioni per dischi o frames swap hot, hè carattarizatu da una superficia bianca lucida chì và in manu cù u pannellu laterale d'oru cù icone.

In u fronte, in particulare, truvamu u buttone di putenza, l'indicatori LED, u connettore USB 2.0 è un buttone configurabile USB One Touch Copy, chì hè utilizatu per stabilisce una copia di salvezza rapida di dati da o à un dispositivu esternu. U restu di l'unità hè allora purtatu in un disignu biancu, in quale pudete vede una simplicità piuttostu preziosa. Grazie à questu, u NAS s'adattarà perfettamente, per esempiu, in un uffiziu o in casa, è certamenti portarà assai gioia quandu si mette in un ambiente di salute, per esempiu. 

Specifica tecnica

Prima di ghjunghje à a prova attuale, prima iniziu è installazione, riassumemu rapidamente e specificazioni tecniche ufficiali furnite da u fabricatore. Stu mudellu hè furnutu cù un processore Intel Celeron N2 4505-core in cumbinazione cù 2 GB di RAM tipu DDR4 è pò esse aumentatu finu à 16 GB di RAM in quantu necessariu. Cusì, i prublemi di rendiment ùn deve esse micca una minaccia. Per via, ci hè avà una altra variante in u mercatu chjamatu TS-462-4G, chì offre più memoria, chì hè integrata in a scheda madre è ùn pò micca esse aumentata. Ci hè ancu una doppia prutezzione di u sistema operatore à l'iniziu (memoria flash 4GB).

In quantu à i dischi stessi, ponu esse facilmente installati o rimpiazzati grazia à 4 pusizioni di discu 3,5" SATA 6 Gb/ss chì sustene a funzione hot-swap, chì di sicuru ùn mancanu micca i frames citati. I dischi SATA 2,5" ponu ancu esse aduprati in u listessu modu. Ma ùn finisce micca quì. U NAS hà ancu dui slots M.2 PCIe, chì ponu esse utilizati, per esempiu, per installà i populari unità SSD M.2 NVMe, chì pudete stallà in u QNAP NAS cum'è un voluminu di dati assai veloce o cum'è cache SSD.

In quantu à a cunnessione, stu mudellu hà sicuramente qualcosa di vantà. Bastamente hà un portu Ethernet 2,5 GbE populari, grazie à quale hè praticamente immediatamente pronta per l'accelerazione essenziale in tutta a famiglia. Cum'è un slot PCIe Gen 3 x2 hè ancu prupostu, hè cusì pussibule di stallà, per esempiu, una carta di rete multi-velocità 10GbE / 5GbE o Wi-Fi 6. Tuttu hè cumplementatu da 2 connettori USB 2.0, dui USB 3.2. Gen 2 (cù un throughput di finu à 10 Gb / s) è un portu HDMI 2.0 chì pò gestisce a riproduzione di video 4K (à 60 fps) è a transcodificazione in tempu reale.

_DSC1308

Velocità di trasmissione

In quantu à e specificazioni, certamenti ùn deve micca lascià fora di e velocità di trasmissione. Cumu avemu dettu un pocu sopra, u QNAP TS-462-2G hè equipatu di un portu 2,5 GbE. Questa hè una mellura abbastanza maiò, soprattuttu cunsiderà l'attuali sviluppi in Wi-Fi 6 è 5G. Cumprà un NAS cù connettività 2,5GbE, pudemu assicurà immediatamente per u futuru.

Cum'è dichjaratu direttamente da u fabricatore in u so situ web, quandu si usa un connettore 2,5GbE, a velocità di trasferimentu pò esse aumentata in cunseguenza. In i testi, a velocità di lettura hè 295 MB/s è a velocità di scrittura hè 293 MB/s. Installendu una carta cù porti 10G, l'utilizatore hè capaci di ottene una velocità di scrittura di 967 MB / s è una velocità di lettura di 1481 MB / s.

_DSC1304

Installazione di discu

In ogni casu, prima di cunnette u NAS à a reta, avemu sempre un passu essenziale - per installà i dischi in questu. Ùn hè nunda di complicatu in tuttu, u cuntrariu. Da u latu manca di l'unità, basta à sbloccare u serratura di u pannellu frontale (movendu u slider à a pusizione di fondu) è sguassate u pannellu frontale movendu da a diritta à a manca. Questu apre a porta è quattru slot liberi per i dischi di cunnessione appariscenu davanti à noi.

Basta tira fora u quadru, caccià i tappi di plastica laterali, inserisci u discu in u quadru è ripigliate i tappi. Secure u discu da u fondu cù i viti chì sò digià inclusi in u pacchettu. Un cacciavite Phillips (PH1) serà abbastanza per questu.  Avemu praticamente finitu cù questu. Dopu quì, tuttu ciò chì avete da fà hè di piglià u quadru preparatu cù u discu duru è inserisce cù cura in l'unità. Appena turnemu u pannellu frontale, ricumandemu di chjudelu torna cù u slider mintuatu.

_DSC1311

Prima corsa

Avà pudemu andà direttamente à l'azzione. Cunnetteremu u NAS à a reta elettrica, cunnette u cable di patch di rete à u connettore trasversale è accende l'unità cù u buttone in fronte. Dopu una breve attesa, un bip d'avvertimentu ci informa chì hè attivatu. Allora à questu puntu pudemu passà à l'urdinatore è immerse in a cunfigurazione iniziale.

L'app hè un grande aiutu Qfinder Pro. Questu hè perchè pò cercà diversi prudutti QNAP (router, switch, NAS è altri) in a reta lucale, chì rende u travagliu tutale cù NAS significativamente più faciule. Questu ci mostrarà immediatamente u nome NAS, l'indirizzu IP assignatu, a designazione di u mudellu, a versione di u sistema è l'indirizzu MAC. Cuntinuemu da un doppiu clicche, chì apre un navigatore à l'indirizzu IP currispundente. Questu ci porta à l'ambiente di u sistema operatore QNAP QTS.

À u primu lanciamentu, hè prima necessariu di fà i paràmetri di input. U sistema ci dumandarà di stabilisce l'ora è u locu, l'aghjurnamenti, u nome è i dati d'accessu. Solu allora andemu direttamente à u desktop. Quì seremu interessate principalmente in l'applicazioni native Storage è Snapshots, induve avemu bisognu di creà un voluminu di almacenamiento. Allora andemu à sceglie da u pannellu di manca Storage / Snapshots è dopu in cima à destra avemu toccu Crea> Novu voluminu. In seguitu, avemu solu bisognu di prucede secondu l'assistente di setup, aspittà chì a creazione di l'unione finisci, è avemu finitu. Bastamente, questu significa chì avemu "tuttu" prontu è pudemu cumincià à aduprà, o cunfigurà u NAS cum'è avemu bisognu.

Crea un cartulare spartutu

Ùn ci vole micca ancu esse scurdate di mintuvà a pussibilità di creà i cartulari spartuti, chì ponu esse "mappati" cum'è unità di rete. In questu casu, avemu da vultà à u desktop in QTS, da induve continueremu à l'applicazione Queue Station. Pudemu chjamà questu l'esploratore / Finder di u nostru NAS, induve pudemu vede volumi individuali, i so cartulare è i schedari. Per i nostri casi, avemu da creà u nostru propiu cartulare spartutu, chì avemu da mape in u prossimu passu. Per creà, avete bisognu di cliccà nantu à l'icona di u cartulare cù un segnu più è selezziunate l'opzione Share cartulare.

Stu vi apre una guida à tuttu u prucessu. Prima, hè necessariu di inserisce u nome, o di cumplementà cù una descrizzione (facultativa), è dopu per determinà nantu à quale voluminu deve esse veramente postu. Si seguita U modu, induve pudemu specificà u locu di u cartulare cum'è tali. Infine, ci hè una opzione per criptà.

Una volta avemu cumpletu tutte l'infurmazioni necessarii, pudemu cliccà u buttone Dopu passà à u passu prossimu, induve aspettemu a cunfigurazione di i diritti d'accessu di l'utilizatori. Eccu, in breve, decidemu quale avarà accessu à u cartulare è quale ùn hà micca. In l'ultimu passu, a guida ci hà da dumandà nantu à e pruprietà, per quale solu e nostre preferenze importanu. Ùn avemu bisognu di cambià nunda quì per i nostri bisogni. 

_DSC1310

Mappatura di unità di rete

In u so core, NAS hè per almacenà è salvà i nostri dati. Per questu mutivu, hè necessariu di qualchì manera accede à questu, o avè accessu à i so volumi. Hè in questa direzzione chì ghjunghjemu à a mapping già citata di unità di rete. Per quessa, avemu avà vi mustrarà cumu a mappa cartulare spartutu è accede à elli da u nostru ambiente Mac. Inoltre, avemu parechje scelte in questa direzzione. Per esempiu, pudemu apre u nativu Finder, sceglite da a barra di menu Apertura> Cunnette à u Servitore (o aduprate u shortcut "Cmd + K") è inserite manualmente l'indirizzu IP di u NAS (per esempiu: smb://192.168.0.xx). In seguitu, tuttu ciò chì duvete fà hè inserisce a vostra infurmazione di login è selezziunate u cartulare di a rete chì vulete mape.

In ogni casu, in u casu di u nostru servitore QNAP NAS, ci hè ancu un modu assai più simplice. Ci riferimu à l'applicazione Qfinder Pro digià citata, induve tuttu ciò chì duvete fà hè di marcà un mudellu NAS specificu è cliccate un buttone. Unità di rete. U prugramma ci invita à login, dumanda l'indirizzu è u protokollu (ricummandemu u protokollu SMB) è simu praticamenti finiti. In seguitu, tuttu ciò chì avete da fà hè di selezziunà i volumi chì vulete mapà. Immediatamente dopu, u Finder apre cù un cartulare specificu, chì ci dà subitu accessu direttu à u nostru almacenamentu in rete.

Di sicuru, pudete ancu cunnette à u NAS da, per esempiu, un iPhone. S'è no vulemu fà u modu nativu, apremu I schedari, in cima à destra, toccu icona cù trè punti è selezziunate l'opzione Cunnette vi à u servitore. Allora cuntinuemu u listessu cum'è cù u Finder - entremu l'indirizzu, compie l'infurmazioni di login è avemu fattu.

Prestazione è usu in pratica

Finu a ora, avemu cupertu i principii di u QNAP TS-462-2G. In particulare, avemu vistu u disignu, e specificazioni tecniche è a velocità di trasferimentu, è u so primu lanciu. Tuttavia, certamenti ùn finiscemu micca quì. Prestu pudete aspittà à a seconda parte, in quale avemu da fucalizza nantu à a prestazione di l'unità stessa è u so usu in a pratica, chì analizà direttamente e pussibulità chì stu mudellu offre veramente. Francamente, avemu da ammette chì hà definitivamente assai da offre è e so pussibulità d'utilizazione sò relativamente vaste per via di l'equipaggiu hardware è software.

Pudete cumprà u QNAP TS-462-2G quì

U più lettu d'oghje

.
  翻译: