A stagione di earnings hè à pocu à pocu à a fine, ma parechje cumpagnie populari anu publicatu i so risultati a settimana passata. L'analista XTB Tomáš Vranka riassume i più interessanti: Berkshire Hathaway, Palantir, Walt Disney è Alibaba. Pudete truvà a maiò parte di i riassunti è e nutizie da i mercati in a sezione News da i mercati.
Berkshire Hathaway
Un cunglomeratu d'investimentu guidatu da un investitore legendariu Warren Buffett hè stata longa una di e cumpagnie più populari trà l'investituri in u mondu. A cumpagnia hà rializatu prufittu 10 miliardi di dollari, chì hè un aumentu annu di quasi 7% di più. Sta cumpagnia hè spessu usata cum'è un specchiu di l'ecunumia chjamata vechja americana, postu chì include assai cumpagnie di i campi di servizii, cummerciu, industria, assicuranza, energia è trasportu. Una larga sezione trasversale di sta cumpagnia pò cusì riflette ciò chì succede veramente in l'ecunumia. Ancu se i numeri di l'ultimi trè mesi sò stati boni, a cumpagnia hè registrata signali di decadenza in parechji spazii - in industria di trasfurmazioni, industria è trasportu. Inoltre, Berkshire hà ancu infurmatu un cambiamentu in u valore di e pusizioni di equità chì anu aumentatu da decine di miliardi di dollari. A cumpagnia hà cuntribuitu principalmente à a crescita di a cartera Apple, chì hè chjaramente a più grande pusizione di capitale di Berkshire. In ogni casu, Buffett stessu dichjara chì l'investituri ùn devenu micca assai impurtanza à questu indicatore, cum'è u valore di e pusizioni di stock cambia secondu l'umore di u mercatu. Dunque ùn hà micca sensu di valutà l'investimenti à longu andà nantu à una basa trimestrale. Hè ancu interessante chì a cumpagnia attualmente detene più di $ 147 miliardi in cash è ùn face micca grandi compra. Allora Warren Buffett pare pensà chì i stocks sò caru, è hè per quessa ch'ellu ùn hà micca aumentatu alcuna pusizioni significativamente. L'azzione hà rispostu da una crescita di 4%.
Palantir
U stock di crescita populari di l'ultimi anni hà datu risultati quasi in linea cù l'aspettattivi. Cumpagnia vendite aumentate di 13%, chì pare bè à u primu sguardu, ma per una cumpagnia cusì crescente, hè micca un numeru ottimali. Tuttavia, Palantir hè cresciutu in quasi ogni segmentu - in i settori privati è di guvernu in i Stati Uniti è fora. Allora a cumpagnia recluta novi clienti ogni trimestre, chì hè chjave per questu. In più di i numeri stessi, i risultati anu purtatu una infurmazione interessante. Palantir hè avà in prufittu per u terzu trimestre in una fila, cù unu di i criterii per l'inclusione in l'indici S&P 500 chì una cumpagnia deve esse prufittuosa per quattru trimestri consecutivi. Se Palantir era rimasta prufittuosa stu trimestre, averia rispunse à i criteri originali per inclusi in l'indice. Se a cumpagnia hè stata veramente listata quì à u tempu, puderia aiutà in u futuru solu da u puntu di vista di a reputazione, per ùn dì micca u fattu chì l'investimentu passiu mette ancu l'azzioni in parechji ETF, chì duverebbe aumentà a dumanda è ancu u so. prezzu. L'azzioni cadunu circa 15% in dui ghjorni dopu chì i risultati sò stati liberati.
Walt Disney
U giant americanu di i media è di l'intrattenimentu hà ancu purtatu risultati. I risultati sò stati mischiati in questu casu perchè u i segmenti di parcu tematicu, navi è hoteli anu fattu bè. Disney hè statu aiutatu quì da a riapertura in Cina, chì hà purtatu un piacevule aumentu di vendite. A crescita in u mercatu domesticu ùn era micca cusì forte, ma u segmentu in tuttu hà fattu bè. Tuttavia, hà fattu peghju segmentu di media, chì include studios di cinema, TV per cable è e plataforme di streaming. A TV per cable hè morta per un bellu pezzu, cum'è cunfirmatu da l'ultimu trimestre. In a zona lac, chì hè chjave per u futuru di a cumpagnia, ancu Disney abbonati persi. In ogni casu, s'ellu si sparte i numeri in picculi parti, truvemu chì tutta a perdita hè dovuta à a diminuzione di u numeru di abbonati in India. Quì, Disney hà operatu una piattaforma di streaming chì hà ancu purtatu a liga di cricket domestica, chì hè assai populari quì, è a perdita di diritti di trasmissione hà causatu assai abbonati à annullà u serviziu. U CEO di a cumpagnia hà annunziatu un altru aumentu di u prezzu di abbunamentu servizii Disney + è lanciamentu lotta contru à u sparte di password trà l'utilizatori, chì tutte e plataforme di streaming anu un prublema. Allora in u casu di Disney, ci era qualcosa di bonu è qualcosa di peghju. L'investitori anu apprezzatu l'aumentu di u prezzu è a repressione di l'abusu di password, è l'azzioni anu aumentatu circa 2%.
Alibaba
Probabilmente a cumpagnia più cunnisciuta di a Cina hà avutu un annu duru, cù azioni calate circa 80% da i so massimi. A cumpagnia ùn pò ancu ricuperà da u slump, è ùn hè micca stata aiutata recentemente da prublemi in l'ecunumia chinesa stessa. I risultati, chì Alibaba hà avà ottenutu, però ùn sò micca male in tuttu. Firmà vendite aumentate di 14%, chì hè u più grande aumentu in circa 2 anni. Prufittu hà ancu aumentatu annu à annu da ca da 50%. L'affari in linea hà prosperatu in Cina, ma ancu à l'esteru. U so segmentu logisticu hà ancu dimustratu boni numeri, è u paradossu era chì u nuvulu cresce u più lento di tutti i segmenti. Per l'altri cumpagnii tecnulugichi (Microsoft, Alphabet, Amazon) hè ciò chì guida a crescita in tutta a cumpagnia, ma u mercatu cinese hè assai specificu, cusì u nuvulu hè cresciutu solu da 4% in termini di entrate. Ma l'impurtante hè quì u nuvulu hè infine turnendu un prufittu, chì cresce bè, ancu s'ellu hè sempre relativamente chjucu in numeri. Allora l'ultimi risultati sò assai boni in questu casu. L'azzioni d'Alibaba anu rispostu da una crescita di 5%.
Pudete ottene tutte queste azzioni à XTB per cummerciu senza tariffu è cù l'aiutu di Fractional Shares da 10 USD.