Chiudi annunziu

Apple A TV hè trà i prudutti largamente sottovalutati di a cumpagnia di Cupertino. Sè avete avutu a furtuna di ottene stu grande centru multimediale cum'è u vostru rigalu di Natale, sapete chì vi pò purtà una quantità incredibile di divertimentu cù i vostri filmi, serie è ghjochi preferiti in alta qualità. Sè vo avete digià culligatu u vostru HDMI via u cavu apprupriati Apple TV à una TV o un monitor, è tenete u so controller in manu per a prima volta, pudete apprezzà i seguenti deci cunsiglii è trucchi per i novi utilizatori.

Controller Apple Remote TV

Un mezzu ideale di cuntrollu Apple TV hè inclusa Apple TV Remote, anche se u vostru iPhone o iPad pò ancu esse usatu in questu modu. E funzioni di u cuntrollu remoto furnitu sò abbastanza chjaru nantu à l'ultima generazione, è a maiò parte di elli seguitanu da i simboli truvati nantu à a superficia. Prima di tuttu, truvamu un switch in a parti suprana, chì Apple Accendi a TV o svegliate è andate à dorme. Per u muvimentu in u sistema tvOS è in e so applicazioni, una parte circular cù punti distribuiti in quattru direzzione chì occupanu u più spaziu, chì Apple si riferisce à un Clickpad cù una superficia Touch. Per vultà, utilizate a freccia chì punta à a manca, mentre chì l'icona di u screnu vi purterà à u desktop è una longa pressa à u Centru di cuntrollu. A riproduzione è a pausa sò rapprisentati da un triangulu classicu è duie linee verticali, sottu à quale avemu digià scontru u simbulu di un parlante cruciatu per un mutu rapidu, mentri minus è plus à a diritta debilitaranu o rinfurzà a pruduzzioni di sonu. L'ultimu elementu hè situatu à u latu à a diritta è cumpleta a funzione di ricerca o dittatura.

Paràmetri iniziali

U primu passu in tvOS chì u sistema vi guida à traversu hè di sceglie una lingua. Puderete truvà u cecu in a lista trascinendu u dito in alto o in giù nantu à u clickpad è cunfirmà pressu u so centru. Inoltre, 2 opzioni sò offerte. Unu hè di stallà lu cù un iPhone, quandu u vostru telefonu hè automaticamente trasferitu quandu vi porta u vostru telefonu vicinu à u dispusitivu Apple Paràmetri ID è Wi-Fi attraversu l'assistente nantu à u screnu di u smartphone è Apple TV. U sicondu hè una cunfigurazione manuale induve vi sarà dumandatu à inserisce e credenziali di a vostra rete di casa è accede Apple ID, chì vi permette di creà unu se ùn avete micca digià unu. Se u vostru mudellu hè furnutu cù un portu Ethernet, pudete naturalmente aduprà un cable invece di una cunnessione wireless. Opcionalmente, u centru multimediale pò ancu esse aghjuntu à l'applicazione Home è dopu determinate in quale stanza si trova.

 

Apple TV 4K 2022 3ª generazione

aghjurnamentu tvOS

Avà chì avete una idea approssimativa di cumu navigà in l'ambiente tvOS, hè u tempu perfettu per verificà è possibbilmente aghjurnà. U vostru Apple I TV ùn sò micca solu assicuranu un funziunamentu sicuru è fluidu, ma spessu portanu ancu picculi miglioramenti, grazie à quale pudete gode di u tempu passatu à fighjà ancu di più. Un esempiu hè a recente introduzione di Dialog Highlighting. Per accede, truvate l'icona Settings, dopu cliccà, selezziunate Sistema, dopu Software Update, induve selezziunate Update Software da l'opzioni offerte. Se un aghjurnamentu hè dispunibule per voi, tuttu succede automaticamente è ùn avete micca da preoccupari di nunda.

Cunnessu cuffie Bluetooth

In più di utilizà i parlanti integrati di a vostra TV o di u sistema audio cunnessu à questu, pudete indulge in u cunsumu di cuntenutu cù cuffie Bluetooth senza disturbà l'altri membri di a famiglia o vicini in ogni modu. Andate à Settings di novu, sta volta sceglite Drivers and Devices è dopu Bluetooth, induve selezziunate u mudellu di cuffie chì avete. Cù AirPods, hè ancu più faciule, basta avvicinate u casu apertu cù l'auriculare più vicinu à a TV, è mantene premutu u buttone di paràmetru per un bellu pezzu finu à chì u LED cumencia à lampà biancu. Dopu chì l'invitu di accoppiamentu appare nantu à u screnu, tuttu ciò chì resta hè di cunfirmà sta scelta è l'AirPods sò pronti.

Cuntrolla cù iPhone

Comu digià dettu, per cuntrullà Apple TV pò ancu esse usatu in u vostru iPhone, cù l'accessu ideale quì essendu da u Centru di cuntrollu iOS. Hè abbastanza còmuda è parechji utilizatori trovanu ancu più còmuda chè un telecomando classicu. Se ùn vede micca l'icona currispundente in u Centru di cuntrollu di u telefuninu, basta à andà à Configurazione in u so sistema, dopu à u Centru di cuntrollu, induve dopu avè sceltu Edite cuntrolli pudete aghjunghje un controller à a selezzione digià sceltu. Apple TV.

Paràmetri di salvezza

Ognunu di noi piace e cose un pocu sfarente, è a maiò parte di u tempu vulemu chì e nostre preferenze riflettinu ancu Apple TV, se una tale eventualità hè dispunibule. Cum'è in l'urdinatori Mac è altri dispositi, u salvatore di schermu pò esse persunalizatu à u gustu di ogni utilizatore. In tvOS, pudete fà via Settings, induve selezziunate u primu articulu di menu, vale à dì Generale è dopu Screen Saver. Quì pudete sceglie da paràmetri individuali, induve sottu u tipu pudete truvà, per esempiu, grandi aerei è altri colpi regularmente aghjurnati da Apple, foto classificate per temi diffirenti o accessu à e foto persunale da a biblioteca iCloud, mentre chì e cundizioni in u quali u L'iniziu di u salvatore sceltu pò ancu esse aghjustatu.

Modu scuru o chjaru

À u vostru Apple Pudete sceglie a TV trà u modu di luce è scuru. Siccomu hè spessu nidificatu in una stanza induve a visualizazione di a TV è l'illuminazione sò aghjustate, a capacità di u sistema di visualizà una interfaccia cù un fondo scuru pò esse definitamente utile. In più di l'aspettu efficau, vi salvà cusì a vista, o pudete optà per una variante induve u dispusitivu si adattarà à u modu di ghjornu è, basatu annantu à questu, alterna trà e duie opzioni offerte. Per ogni cambiamentu, andate à Settings, General and Appearance di novu, induve a decisione di cumu si deve cumportà u sistema in questa direzzione hè di voi.

Personalizazione di u sonu

Apple In più di paràmetri, cum'è l'scelta di l'output audio, u formatu audio o l'effetti durante a riproduzione di musica, a TV è tvOS permettenu parechje altre chì ponu esse utile in certe circustanze. Unu d'elli hè u muting di i soni forti, chì vi apprezzerete s'ellu ùn site micca còmode cù a dinamica di u sonu di u filmu, ma ancu s'ellu ùn vulete micca troppu paura mentre vede un film di horror o svegliate i zitelli cun un blockbuster d'azzione. Travagliate u vostru modu à questu attraversu Settings, selezziunendu Video è audio, induve l'opzione Mute sona forte pò esse attivata.

Cambia l'app

Sè avete digià una certa sperienza cù l'iPhone, allora certamente sapete chì vi permette di passà rapidamente trà l'applicazioni scorrendu da u fondu, chì pò ancu esse facilmente chjusu spinghjendu in l'altura, chì vi apprezzerà soprattuttu se unu di elli faci. ùn risponde micca o si comporta anormalmente. U vostru offre a listessa funzione Apple TV, è à accede à lu, vi basta à appughjà duie volte brevemente nantu à u buttone cù l'icona di u screnu. In seguitu, movendu versu i lati nantu à u clickpad, pudete scorrere l'applicazioni in esecuzione o chjudele muvendu.

Reboot rapidu

In casi eccezziunali, un "freeze" pò accade per una cumminazione di circustanze o per una mala prugrammazione di una applicazione specifica. Apple TV. Sè vo scontru qualcosa cum'è questu, una suluzione pussibule hè un reboot rapidu. Questu pò esse rializatu appughjendu è manteneu u buttone di ritornu inseme cù u simbulu di u screnu adiacente finu à chì a luce di status cumencia Apple TV flash fast.

U più lettu d'oghje

.
  翻译: