Una di e novità più impressiunanti di l'iOS 17.4 recentemente liberatu in u territoriu di l'Unione Europea hè senza dubbitu una nova finestra pop-up chì offre à l'utilizatori una opzione simplice per sceglie u navigatore predeterminatu dopu avè accennatu u telefunu per a prima volta o dopu. aghjurnà lu. Questu era pussibule ancu prima di iOS 17.4, ma a suluzione attuale in iOS 17.4 hè assai più simplice è pò esse adupratu ancu da quelli utilizatori chì altrimenti ùn sanu micca assai di i paràmetri di u so iPhone. Sta nutizia interessante hà avutu Apple per implementà per via di a nova lege nantu à i mercati digitale in l'UE, però, in u risultatu, revela ancu chì Safari era apparentemente micca cusì populari cum'è parechje persone, cumpresa Apple, pensavanu.
Un gran esempiu hè a statistiche publicate da i sviluppatori daretu à u navigatore Brave, chì Apple offre cum'è unu di i pussibuli navigatori predeterminati in iOS 17.4. E statistiche publicate da i so creatori, nantu à u contu ufficiale X, mostranu chì, mentri prima di a liberazione di iOS 17.4, i scarichi di u ghjornu di stu navigatore eranu intornu à 7-8, avà, dopu avè fattu u navigatore più visibile per mezu di a pussibilità simplice di stallà. cum'è u navigatore predeterminatu, scaricate più di 000 per ghjornu 11 utilizatori di mela, mentre chì hè più o menu chjaru chì a maiò parte di a maiò parte l'hà ancu stabilitu cum'è predefinitu.
Perchè? Apple è Google rende difficiule di cambià i navigatori predeterminati per tanti anni?
Perchè hè un modu putente per bluccà i cuncurrenti.
Just fighjulà ciò chì hè accadutu à Brave installs nant'à iPhone in a UE quandu Apple hà lanciatu un novu screnu di scelta di navigatore predeterminatu u 6 di marzu: pic.twitter.com/Wefz4mCHGi
- Brave Software (@brave) March 12, 2024
"I difensori di i monopoli dichjaranu chì solu offrenu prudutti megliu in u so ecosistema", i sviluppatori Brave scrivenu nantu à X, frà altri, è cuntinueghjanu: "Ma cum'è pudete vede, quandu i cunsumatori anu una scelta chjara di i navigatori iOS, sceglienu alternative à Safari. . Forse hè per quessa chì Google ùn hà ancu implementatu una schermu di selezzione di navigatore per Android." Ch'ella sia una tendenza à cortu termine induve l'utilizatori di Apple volenu solu pruvà qualcosa di novu (ancu era digià pussibule, ma cambià u navigatore hè stata fatta più profonda in Settings). ), ma poi torna à Safari solu u tempu dirà. Tuttavia, i sviluppatori Brave sò ghjustu, almenu, chì Safari ùn hè chjaramente micca u numeru 1 scelta di tutti l'utilizatori di Apple, datu a scelta.
Quandu ellu Apple dopu à stallà 17.4 offrittu cusì hè chjaru chì l'utilizatore prova è questu hè u risultatu. Eventualmente, cascarà in i vechji ruts (= a maiò parte torna à u navigatore chì anu utilizatu dapoi un bellu pezzu). Dopu tuttu, u navigatore preferitu puderia esse stabilitu à qualcosa altru da Safari ancu prima di l'aghjurnamentu di iOS.
Cusì cusì. Sentimenti da parte, se dumandate à un utilizatore ciò chì specificamente ùn li piace micca di Safari, a maiò parte ùn puderà micca dì, o serà qualcosa chì solu ùn ponu micca aghjustà.
A cuntrariu di Brave, Safari ùn pò micca: 1) bluccà l'annunzii è accunsente à i cookies
2) Modu scuru nantu à e pagine
3) sincronizazione trà Windows è iPhone
4) i paràmetri di l'applicazione direttamente in l'applicazione, quandu ùn hè micca necessariu di andà in un locu in Settings
5) bluccà trackers
Tutti questi punti sò offerti da Brave OOTB senza a necessità di installà estensioni.
Per esempiu, ùn aghju micca bisognu di Safari per un bellu pezzu, aghju utilizatu Firefox per tuttu..
Per mè, a gemma più grande di l'ultimi anni hè u navigatore Vivaldi ... sia desktop sia iOS