Ancu se a navigazione di Waze hè probabilmente passata i so migliori anni, postu chì a maiò parte di e so funzioni core sò state copiate da Google Maps, a so basa d'utilizatori hè sempre relativamente grande. Dunque, quandu un errore appare in l'applicazione, assai rapidamente l'utilizatori cumincianu à attirà l'attenzione nantu à e rete suciale o fori di discussione per avvistà l'altri. È questu hè esattamente ciò chì succede avà.
In l'ultimi ghjorni, u missaghju "Usendu carte offline" hà cuminciatu à spuntà in l'applicazione Waze, vale à dì in cecu. "Usendu Maps Offline". U catch, però, hè chì Waze ùn hà micca carte offline, è a funziunalità di l'applicazione sempre necessita una cunnessione Internet, per mezu di quale l'infurmazioni nantu à i prublemi nantu à a strada è simili sò scaricate à i documenti di a mappa. A cosa piuttostu divertente hè chì ùn pare mancu impurtà se u telefunu nantu à quale Waze hè in esecuzione hè cunnessu à Internet o micca. Ancu in u casu di cunnessione, in altre parolle "modu in linea", l'applicazione tende à avvistà chì e carte offline sò aduprate.
Sfurtunatamente, ùn hè micca sanu sanu chjaru à u mumentu chì esattamente u prublema hè. Ciò chì hè chjaru, però, hè chì quandu un missaghju simile cumencia à spuntà, a navigazione di solitu cessà di visualizà a strada è hè dunque inutilizabile. Tuttavia, i so utilizatori dichjaranu chì a correzione à cortu termine hè di attivà è dopu disattivà u Modu Aviò, chì hè capaci di restaurà a funziunalità di Waze. Per l'altri, era abbastanza per disattivà l'applicazione "duru" (vale à dì, scaccià fora di u multitasking) è accende di novu, ma certi utilizatori sò cundannati à aspittà una correzione da i sviluppatori, perchè nimu di sti prucedure farà Waze. travaglià per elli. Spergu chì l'aghjurnamentu necessariu serà liberatu prestu.
L'aghju ancu nutatu quandu era in Austria pocu tempu, ma dopu un pocu tempu si riparava da sè stessu è in pochi minuti si riunì...
Cum'è cù Waze, ùn aghju mai persu 😂👍... In novu, hà u vantaghju di cunnosce i cantoni nascosti di a repubblica, i paesi remoti, e strade di u distrittu rotte longu chì sta navigazione vi porta in u modu più cortu, cum'è mè à i bagni termali austriachi in Laa, quandu aghju guidatu à traversu u Campagna di Moravia in un tempu chì u fumu era purtatu à i campi, cusì dopu à l'arrivu à u spa, aghju lasciatu u veiculu à l'estremità più alluntanata di u parcheghju cum'è puzzava 😂👎 per ùn imbarazzà i cechi...
Ultimamente, hà cuminciatu à lancià una notificazione per sè stessu nantu à quantu tempu mi ci vole à andà à / da u travagliu ...
I carte offline mi sò ancu accaduti recentemente, soprattuttu durante u carplay è à u stessu tempu durante e chjama
In ogni casu, ancu s'ellu ùn hà micca carte completamente offline, si ricorda di e rotte più cumuni è hè capaci di navigà ancu senza Internet, ma ùn informa micca in tempu reale.
Ùn hè accadutu. guidu cun Apple Maps. Mi fastidianu u minimu di tutta a navigazione.
Ebbè, hè una volta un bluff 😊 L'avete pruvatu nant'à Android? E sapete quale hà compru Waze parechji anni fà ? Cumu avemu da leghje qualcosa oghje quandu tuttu hè bluff populista 🙂
In ceco, a traduzzione hè "Usà una mappa offline", ghjustu à u puntu.
L'implementazione di e funzioni di Waze in Google hè risatica, perchè senza dati di mappa da a cumunità Waze, queste funzioni sò inutili.
Altrimenti, Waze ùn faci micca veramente carte offline cum'è a cunniscimu da altre navigazioni (chì scaricate i ducumenti è forse in un annu i posti sò inutili). Ma quandu pianificate una strada (quandu pudete solu ottene una strada veramente significativa in linea), scaricate i ducumenti attuali nantu à i dati finu à a fine, cusì pudete guidà in modu sicuru senza dati è ghjunghjerete à u vostru destinazione, di sicuru, senza infurmazione attuale cum'è. cum'è una colonna, etc. Duvete esse in linea, nò?
Se l'applicazione nota a indisponibilità di dati, informa à l'utilizatore chì sta attualmente utilizendu dati da a cache chì hà scaricatu in anticipu. Di solitu, in un minutu, u telefunu torna in linea è u messagiu sparirà. Hè cusì chì a navigazione hà travagliatu da i tempi immemorabili, solu avà informa l'utilizatori nantu à questu, chì ùn hà micca fattu prima.
WAZE hà travagliatu per mè in u mo Jeep Compass cù l'iPhone 13 dapoi uni pochi d'anni avà senza prublemi ... allora chì aghju sbagliatu? È ancu in wireless!
Ultimamente, u missaghju "mappe offline", vale à dì u so icona, hè ancu affissatu quasi ogni 10-15 minuti, ma a navigazione cuntinueghja à travaglià. Ùn possu micca ghjudicà in quantu l'annunzii in ligna nantu à a situazione nantu à a strada sò limitati, ùn aghju micca traccia chì i pattuglie o l'ostaculi in a strada sò effettivamente affissati (esige un monitoraghju più longu). L'impurtante hè chì attivendu a visualizazione di u telefunu, i "mappe offline" spariranu subitu. Aghju presumitu chì u paràmetru di permessu in u telefunu era sbagliatu, ma ùn l'hà micca riparatu. Sò cuntentu chì Waze ùn "casca" cum'è l'altri wazers è cuntinuu à navigà, l'impronta digitale occasionale nantu à a visualizazione di u telefuninu in a scatula di almacenamento per attivà hè un pocu fastidiosa, ma ùn hè nunda contru à quantu spessu Waze hè cascatu quandu. cunnessu cù un cable, un picculu adattatore wireless aiutava a zitella
Allora aghju capitu. In u mo casu, i "mappe offline" sò stati causati da a bateria, vale à dì u so paràmetru di fabbrica - a bateria hà disattivatu i dati mobili dopu à 5 minuti cum'è parte di salvà quandu a schermu era chjusa, cusì era abbastanza per cambià sta funzione à: MAI. è u prublema cù e carte offline hè stata eliminata.