Supreme Apple Vision Pro suscita passioni solidi ancu un bon annu è un quartu dopu à a so presentazione ufficiale à a WWDC 2023. È datu u prezzu di u prezzu chì hè vindutu, ciò chì (ùn) offre è quantu bassu sò presumibilmente vendite secondu l'analista, ùn hè micca. Ùn fate micca veramente assai cù a discussione intornu à a maraviglia Ma sapete cumu Vision Pro hè percepitu, per esempiu, da u capu di Apple, Tim Cook, chì hà ammissu in u passatu chì l'utiliza principalmente cum'è un modu caru per vede i so filmi è serie preferiti da Apple TV+? Giustu circa Vision Pro Cook hà parlatu in una entrevista cù u Wall Street Journal, è e so parolle valenu veramente a pena.
"À $ 3500, certamenti ùn hè micca Vision Pro pruduttu di u mercatu di massa. À u mumentu, hè un pruduttu per e persone chì volenu a tecnulugia di dumane oghje. È furtunatamente ci sò veramente abbastanza persone in questu campu. Cook hà dettu specificamente, cuntinuendu à paragunà u lanciu Vision Pro à i primi iPhones, iPods o AirPods. Da u successu di l'oghje icònicu Apple prudutti, hà amparatu una cosa impurtante. "Un pruduttu di successu ùn succede micca da a notte. Questu ùn hè mai accadutu à alcunu di i nostri prudutti.Cook si ricorda specificamente. Sicondu u capu d'Apple, à a fine, ùn ci hè più nunda, ma aspittà di cumu a sucetà umana evoluzione, per dì cusì, è se l'auriculare AR / VR seranu accettati prima o dopu o micca. Ellu stessu hè cunvintu chì succede, ma chì ci vole u tempu, cum'è u tempu era necessariu in u casu di l'anziani Apple prudutti. In ogni casu, hè apprupriatu à aghjunghje criticamente chì per un gran numaru d'utilizatori, ùn era micca solu un saltu in l'acqua scunnisciuta de facto, ma una migliione di qualcosa chì avianu usatu per anni in una forma significativamente peghju. Paragone Vision Pro cù l'altri Apple I prudutti sò dunque assai cumplessu. E chì pensate, i cuffie AR / VR diventeranu più populari in u futuru?
Serà più efficace in u campu prufessiunale, cum'è i diseggiani, i medichi. Mancu ghjente. Ùn vogliu micca portà vetri pesanti.
L'auriculari AR / VR ùn sò micca bè di massa, indipendentemente da s'ellu costanu 3500 XNUMX USD è sò da Apple, o costanu deci mila corone è sò da Sony o Meta. Tutti i pruduttori lottanu cun questu. Ùn vecu nunda chì puderia cuntribuisce à l'adopzione massiva di sta tecnulugia. Ma qualchì volta succede chì l'imprese anu da scopre i vicoli senza paraguni per scopre i modi dritti, completamente diversi.
Esattamente. Ùn credu micca in VR, ma forse a tecnulugia farà un ghjornu pussibule di integrà l'AR in i vetri classici chì purtamu per leghje, allora sì.
Esattamente, sò d'accordu.
Bè futuru…